Skip to main content

در حاشیه کنگره بین المللی انجمن زنان و زایمان ایران، ضیافت شام ( گالادینر) با شکوهی به میزبانی شرکت تسنیم بهبود آرمان و حضور متخصصین زنان و زایمان و حضور جمعی از هنرمندان در مرکز همایش های بین المللی رایزن برگزار گردید.

در این مراسم بیش از ۳۵۰ نفر از متخصصین زنان از استان های مختلف کشور در تالار رسول اکرم مرکز همایش های بین المللی رایزن گرد هم آمدند و شاهد برنامه های متنوعی به میزبانی تسنیم بهبود بودند.

این برنامه پس از سرود جمهوری اسلامی با اعلام رسمی پوریا پورسرخ به عنوان مجری به طور رسمی آغاز شد، دکتر سید جعفر رضوی مدیر عامل شرکت تسنیم بهبود آرمان پس از خوش آمد گویی به حضار، از شروع پویشی ملی با عنوان “ سلامت بانوی ایرانی “ خبر داد که هسته اولیه آن در شرکت تسنیم بهبود آرمان تشکیل شده است. این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به فعالیت های فرهنگی و به خصوص فرهنگ سازی پیرامون آشنایی و پیشگیری از بیماری های مختلف زنان در رده های سنی مختلف در مناطق مختلف کشور به خصوص مناطق محروم خواهد کرد.

وی با اشاره به این موضوع که مذاکراتی با جامعه هنری کشور داشته افزود به امید خدا در آینده ای نزدیک حمایت جامعه هنری را نیز برای این پویش ملی خواهیم داشت که این امر با تایید آقای پورسرخ از بازیگران به نام سینمای ایران نیز قرارگرفت.

دکتر رضوی از همه متخصصین خواست تا با کمک به این شرکت و با حضور موثر خود در فعالیت های فرهنگی و آموزشی این شرکت در جهت حمایت از این پویش کمک نمایند

در ادامه این برنامه خانم دکتر کاظمی رییس محترم انجمن متخصصین زنان و زایمان کشور با ارایه گزارش چند دقیقه ای از فعالیت های این انجمن در سال های اخیر از شرکت تسنیم بهبود آرمان بابت حمایت های بی دریغ از انجمن زنان و سلامت زنان کشور تشکر کرد و به عنوان نماینده جامعه زنان و زایمان کشور خاطر نشان کرد اعضای این انجمن نیز در جهت حمایت از پویش «سلامت بانوی ایرانی» تمام تلاش خود را خواهند کرد.

در ادامه این مراسم آقای پوریا پورسرخ مجری برنامه با قدردانی از زحمات پزشکان زنان و زایمان افزود نقش این متخصصین به عنوان حامیان سلامت مادر و نوزاد بر میزان سلامت جامعه بسیار پررنگ است. پس از سخنان مجری و به دعوت ایشان آقای حمید ماهی صفت از پر سابقه ترین استندآپ کمدین های کشور به روی صحنه رفتند و با اجرای برنامه های طنز شادابی خاصی به مراسم بخشیدند.

در انتهای مراسم نیز گروه کنسرت هنرمند محبوب کشورمان آقای محمد علیزاده با اجرای فوق العاده خود باعث شادی همه حضار شدند.

با اتمام کنسرت و پذیرایی شام، حضار به همراه هنرمندان بر روی فرش قرمز مراسم اقدام به عکاسی فردی و گروهی کردند.

کپی شد!

ارسال پاسخ

بیست − 10 =