Skip to main content

برگزاری کارگاه آموزشی توسط کمپانی EDAN برای کارشناسان علمی و کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت تسنیم بهبود آرمان – اسفندماه ۱۳۹۳

در تاریخ ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۳ کارگاه آموزشی توسط کمپانی EDAN برای کارشناسان علمی و کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت تسنیم بهبود آرمان، به مدت یک هفته، برگزار گردید. در این کارگاه که به منظور آشنایی با محصولات نوین در حوزه زنان و زایمان از جمله دستگاه‌های جدید فتال مانیتورینگ و ویدئوکولپوسکوپ و همچنین روش استفاده از آن‌ها تشکیل شد، خانم لیو‌کیوشی (مدیر محصولات)، آقای کونگ‌چونگ‌لیو (کارشناس فنی) و آقای تونک‌مرت (مدیر فروش منطقه آسیا) از کمپانی EDAN، مباحث آموزشی مختلف را به صورت تئوری و عملی ارائه نمودند.

نکته قابل توجه در این کارگاه معرفی پروب‌های فتال مانیتورینگ وایرلس نسل جدید این کمپانی بود که می‌تواند تحول زیادی در امر مانیتورینگ و زایمان در آب ایجاد نماید.

قابل ذکر است کمپانی EDAN کشور چین یکی از پیشرفته‌ترین و مطرح ترین کمپانی‌ها در تولید و توزیع تجهیزات پزشکی در حوزه زنان و زایمان، تصویربرداری، آزمایشگاهی و … در دنیا می‌باشد که تهیه بیش از ۸۰ نوع محصول را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

کپی شد!

ارسال پاسخ

دو × 3 =