Skip to main content

کنگره بین المللی انجمن زنان و زایمان ایران با حضور بیش از ۱۹۰۰ نفر از متخصصین زنان و زایمان کشور در محل همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار گردید.

در این کنگره بین المللی که به ریاست خانم دکتر کاظمی رییس انجمن زنان و زایمان ایران از تاریخ ۲ الی ۵ خرداد ۱۴۰۲ برگزار گردید، متخصصین زنان و زایمان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در خلال این رویداد تخصصی جدیدترین یافته های علمی محققین و متخصصین تراز اول بین المللی در زمینه های پریناتولوژی، انکولوژی زنان، پلویک فلور، نازایی، لاپاراسکوپی‌زنان و … در اختیار پزشکان شرکت کننده، قرار گرفت.

در چهار روز برگزاری کنگره بین المللی انجمن زنان و زایمان ایران بیش از ۲۰۰ موضوع  تخصصی در پنج سالن محل برگزاری همایش هتوسط سخنرانان به حضار ارایه شد.

در حاشیه برگزاری کنگره بین المللی انجمن زنان و زایمان ایران، نمایشگاه تازه ترین تکنولوژی های روز دنیا در حوزه زنان و زایمان با حضور گسترده شرکت های تجهیزات پزشکی و دارویی ایرانی نیز برگزار شد.

در این میان شرکت تسنیم بهبود آرمان به عنوان حامی مالی گلد این کنگره حضوری پر رنگ و قابل توجه داشت.

شرکت تسنیم بهبود آرمان به نام ترین شرکت ایرانی در حوزه تکنولوژی های زنان و زایمان است که توانسته در سال های اخیر با ارایه به روز ترین سیستم های تشخیص و درمان از کشورهای پیشرفته و ایجاد خط تولید مکمل های خوراکی بارداری و سلامت یائسگی زنان و کیت های آزمایشگاهی تشخیص بیماری های مختلف نقش بسزایی را در سلامت زنان داشته باشد.

کپی شد!

ارسال پاسخ

پنج × 5 =