Skip to main content

هفدهمین کنگره زنان و مامایی ایرانهفدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۱ توسط گروه زنان و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران و با همکاری انجمن های علمی تخصصی و فوق تخصصی در تهران ، در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک برگزار می شود.

این کنگره به ریاست سرکار خانم دکتر زینت قنبری و با دبیری سرکار خانم دکتر اشرف آل یاسین برگزار خواهد شد.

سخنرانی های تخصصی و هدفمند توسط اساتید داخلی و خارجی، برگزاری مناظره، پرسش و پاسخ، سمپوزیوم و کارگاه های تئوری و عملی در زمینه‌های پریناتولوژی، باروری- ناباروری، آنکولوژی زنان، اختلالات کف لگن و لاپاراسکوپی از برنامه های محوری هفدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران خواهد بود.

همچنین پانل های پزشکی قانونی، اخلاق پزشکی، مشکلات و مسائل جنسی جوانان و مسائل دوره سالمندی هم از برنامه های دیگر در این رویداد خواهد بود.

لازم به ذکر است که این کنگره با مشارکت و همکاری انجمن علمی جراحی های کم تهاجمی زنان ایران،انجمن متخصصین زنان و زایمان ایران، انجمن پریناتولوژی، انجمن سرطان زنان، انجمن نازایی، انجمن لاپاراسکوپی زنان، انجمن کولپوسکوپی و پاتولوژی سرویکس زنان و دپارتمان اختلالات کف لگن زنان ایران برگزار می گردد.

خرسندیم که اعلام کنیم مجموعه تسنیم بهبود آرمان با حضور در این کنگره به ارائه آخرین محصولات و تجهیزات حوزه زنان می پردازد.
ما همواره با فراهم کردن به روزترین تجهیزات پزشکی حوزه زنان از معتبرترین و بهترین کمپانی های جهان در کنارتان هستیم و اینبار هم در این رویداد علمی و تخصصی منتظر دیدارتان خواهیم بود.

تسنیم بهبود آرمان در هفدهمین کنگره زنان و مامایی ایران

کپی شد!

ارسال پاسخ

8 + 12 =