Skip to main content

نمایشگاه بین المللی ایران هلث، از ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت امسال برگزار شد.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث، مهم ترین رویداد نمایشگاهی کشور و دومین رویداد مهم منطقه در زمینه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، صنایع دارویی و گردشگری سلامت با حضور بیش از ۶۰۰ شرکت و مؤسسه داخلی و خارجی در فضایی بالغ بر ۲۲ هزار مترمربع از ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

دکتر حسین سلمان زاده، مدیر این نمایشگاه، رونمایی از فناوری های روز دنیا، ارتقای توریسم درمانی، حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان نخبه را از جمله اهداف این نمایشگاه عنوان کرد.

به گفته وی در نمایشگاه نوزدهم، شاهد ورود شرکت ها و مؤسسات تازه تأسیس تولید کننده، رونمایی از فناوری های جدید، برگزاری ملاقات های دو جانبه میهمانان و تجّار خارجی با شرکت های داخلی به جهت امکان سنجی سرمایه گذاری و ایجاد رابطه های جدید و یا توسعه روابط تجاری، مالی و فنی بودیم.

شرکت تسنیم بهبود آرمان، نماینده رسمی برندهای معتبری چون Cooper surgical, EDAN, Andromeda و… نیز در این نمایشگاه حضور  فعال داشت و همانند همیشه با هدف تأمین برترین تجهیزات روز دنیا در جهت توسعه سلامت زنان و بارداری کشور به ایفای نقش پرداخت.

کپی شد!

ارسال پاسخ

9 − سه =