Skip to main content

در آخرین روز از مرداد ماه سال جاری، کارگاه علمی یک روزه با موضوع «نقش پساری در درمان اختلالات کف لگن در زنان و درمان نارسایی های دهانه رحم ( سرویکس)» در بیمارستان صارم و با حضور ریاست این مرکز آقای دکتر صارم و تنی چند از متخصصین زنان این بیمارستان برگزار شد.

این کارگاه با سخنرانی سرکار خانم دکتر میرفندرسکی درباره نارسایی سرویکس (دهانه رحم) در زنان باردار آغاز شد. در ادامه سرکار خانم دکتر درویش، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ اختلالات کف لگن، از جدیدترین یافته های علمی جهان در رابطه با نقش استفاده از پساری در درمان سرویکس های نارسا در زنان باردار و درمان سایر اختلالات کف لگن در زنان صحبت کردند.

در پایان این رویداد آقای دکتر صارم ضمن تشکر از شرکت تسنیم بهبود آرمان جهت هماهنگی و برگزاری این کارگاه علمی در بیمارستان صارم و ضمن ابراز خرسندی از ورود تکنولوژی ها و یافته های به روز علمی به کشور، بر لزوم ادامه دار شدن و برگزاری مداوم این گونه نشست های علمی تاکید کردند.

 پساری؛ روشی غیر تهاجمی برای درمان اختلالات کف لگن و سرویکس نارسا

تسنیم بهبود آرمان به عنوان نماینده انحصاری کمپانی کوپرسرجیکال و وارد کننده پساری برند مایلکس به عنوان شناخته شده ترین برند پساری در جهان، نقش بسیار موثری در ایجاد فرهنگ استفاده از روش های درمانی غیر تهاجمی در درمان اختلالات کف لگن و سرویکس نارسا در زنان در سال های اخیر ایفا کرده است.

کپی شد!

ارسال پاسخ

چهارده − دو =