Skip to main content

کارگاه دو روزه کولپوسکوپی انجمن علمی کولپوسکوپی و پاتولوژی سرویکس ایران با حمایت شرکت تسنیم بهبود آرمان در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت سال جاری با حضور اساتید این حوزه در سالن اجتماعات بیمارستان محب یاس برگزار گردید.

در روز نخست این نشست علمی خانم دکتر یارندی متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ انکولوژی زنان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، خانم دکتر شیرعلی متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ انکولوژی زنان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و خانم دکتر کریمی زارچی متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ انکولوژی زنان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی‌ایران سخنرانی کردند.

در این کارگاه این متخصصین محترم جدیدترین یافته های علمی در حوزه کولپوسکوپی و سرطان دهانه رحم را در اختیار شرکت کنندگان قرار دادند.

در پایان روز اول پزشکان شرکت کننده سوالات خود را مطرح کردند و هر کدام از اساتید با توجه به موضوع سخنرانی خود به سوالات حضار پاسخ دادند.

روز دوم کارگاه با حضور پزشکان در محل کلینیک زنان بیمارستان محب یاس ادامه پیدا کرد و با حضور بیمارانی که احتیاج به کولپوسکوپی داشتند چکونگی انجام کولپوسکوپی و کار با دستگاه کولپوسکوپ به حضار آموزش داده شد.

شرکت تسنیم بهبود آرمان تنها حامی رسمی انجمن کولپوسکوپی و پاتولوژی سرویکس ایران، همانند گذشته در این برنامه هم تنها حامی مالی برگزارکنندگان بود و تلاش کرد تا این کارگاه آموزشی به بهترین شکل ممکن برگزار شود و نتایج و فواید موثری برای پزشکان و بیماران ایران زمین داشته باشد.

کپی شد!

ارسال پاسخ

14 − 11 =