Skip to main content

چهل و چهارمین دوره کنگره جامعه جراحان از تاریخ ۲۳ الی ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، با حضور بیش از ۲۲ رشته تخصصی جراحی و پرستاری و پس از گذشت ۳ سال از شروع کرونا، در مرکز همایشهای رازی تهران برگزار میگردد. 

این کنگره به ریاست جناب آقای دکتر ایرج فاضل برگزار می شود. همچنین دبیرکل کنگره جناب آقای دکتر سیاوش صحت، دبیر علمی جناب دکتر جابر انصاری و دبیر اجرایی جناب دکتر احمد میر هستند.

در ۲۶ آذرماه سال ۱۳۶۴ به همت تعدادی از جراحان به عنوان هیأت موسس، دعوتی به صورت عام از جراحان به عمل آمد و هفتاد و چهار نفر به این دعوت پاسخ دادند. سرانجام اولین هیأت مدیره جامعه جراحان ایران طبق اساس نامه ای که به تصویب وزارت کشور رسید، انتخاب شد. از آن پس جامعه جراحان ایران متشکل از تمامی انجمن های رشته های مختلف جراحی شکل گرفت.

تسنیم بهبود آرمان، امسال به رسم سال های گذشته، با ارائه جدیدترین تکنولوژیها و دستاوردهای جهانی در حوزه جراحی درون بین، زنان و زایمان با حضور در چهل و چهارمین کنگره جامعه جراحان ایران در کنار متخصصین توانمند کشور خواهد بود.

شرکت تسنیم بهبود آرمان برای ضیافت شام در چهل و چهارمین کنگره جامعه جراحان ایران، میزبان جراحان شاخه های مختلف از سراسر کشور خواهد بود.

امید است با همراهی و کمک خداوند متعال، بتوانیم در جهت ارتقای سطح علمی و انتقال جدیدترین تکنولوژیها در درمان بیماران، گامهای موثر و محکمتری برداریم.

چهل و چهارمین کنگره جامعه جراحان ایران

کپی شد!

ارسال پاسخ

14 − 6 =