Skip to main content

چهل و چهارمین کنگره جامعه جراحان ایران، روز ٢٣ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲در مرکز همایش های بین المللی رازی آغاز به کار کرد.

این کنگره با سخنرانی جناب آقای دکتر فاضل به عنوان رییس کنگره آغاز شد. در خلال این رویداد جراحان بسیاری از رشته های مختلف در نشست های تخصصی که هر کدام در یک سالن برگزار شد به روزترین اطلاعات رشته تخصصی خود را با یکدیگر تبادل کردند. 

در چهل و چهارمین کنگره جامعه جراحان ایران بیش از ۴٠٠٠ نفر از جراحان در رشته های مختلف از جمله جراحی عمومی، جراحی زنان و زایمان، جراحی گوش و گلو و بینی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی پلاستیک و زیبایی، جراحی ارتوپدی، جراحی قلب، جراحی فک و صورت و… حضور داشتند.

در حاشیه این کنگره ضیافت شام شاخه های استانی جامعه جراحان ایران به ریاست دکتر فاضل رییس انجمن برگزار گردید و بیش از ۶٠ نفر از روسا و نمایندگان شاخه های استانی این انجمن از ٣١ استان حضور داشتند و پس از ایراد سخنرانی دکتر فاضل نماینده هر استان به تشریح فعالیت های این تشکل در استان خود پرداخت.

در این مراسم رسمی و تخصصی که به میزبانی شرکت تسنیم بهبود آرمان در مرکز همایش های رازی برگزار شد؛ آقای مهندس ساعدی مدیر فروش بخش لاپاراسکوپی این شرکت درباره محصولات شرکت تسنیم بهبود سخنرانی کردند و این معرفی با استقبال گسترده متخصصین حاضر در جلسه روبرو شد.

خرسندیم که غرفه شرکت تسنیم بهبود آرمان با توجه به ارایه جدیدترین تکنولوژی های در حوزه های مختلف جراحی در ۴۴ امین کنگره جامعه جراحان مورد استقبال پزشکان حاضر در رویداد قرار گرفت.

کپی شد!

ارسال پاسخ

سه × 4 =