Skip to main content

تسنیم بهبود آرمان با افتخار میزبان مدیر کل دفتر تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اولین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی پزشکی ایران-تبریز بود.

در اولین روز از هجدهمین نمایشگاه بین المللی پزشکی ایران-تبریز که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز در حال برگزاری است، هیئتی متشکل از مدیران و متخصصین دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از غرفه های شرکت کنندگان در این نمایشگاه بازدید کردند.

مهندس مزینایی، مدیر کل دفتر تجهیزات پزشکی به همراه مدیر اداره تولید، جناب آقای مهندس حمیدی و آقای دکتر نقی پور، ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن بازدید از غرفه مشترک سه شرکت تسنیم بهبود آرمان، تابش انوار آذزبایجان و هاناژن به گفتگو پیرامون تولیدات و فعالیت های این شرکت ها پرداختند.

در جریان این گفتگو دکترسید جعفر رضوی مدیرعامل شرکت تسنیم بهبود آرمان، توضیحات کاملی را درباره تولید دستگاه های پزشکی در تبریز و کیت های آزمایشگاهی در شهرک صنعتی بهارستان و پارک علم و فناوری اراک ارائه کرد.

مهندس مزینانی ضمن ابراز رضایت از حجم تولیدات این شرکت ها و ابراز خوشحالی از اینکه این تولیدات در سطح کشور باعث ایجاد اشتغال شده اند، اظهار داشت که در این راه، تمام توان خود را برای حمایت از ادامه روند تولید در صنعت سلامت کشور، به کار خواهد گرفت.

درخواست مدیرعامل تسنیم بهبود آرمان برای رفع و کاهش موانع صادراتی تولیدکنندگان

دکتر رضوی در این دیدار از مسئولین درخواست کرد تا موانع موجود در مسیر صادرات را برای تولیدکنندگان از میان بردارند تا تولیدکنندگان بتوانند به بازارهای بین المللی دسترسی پیدا کنند. قطعا هموار شدن این مسیر باعث جهش قابل توجهی در عرصه تولید خواهد شد.

مهندس مزینانی در پاسخ به این درخواست، خبر دادند که از ابتدای حضورشان به عنوان مدیر کل دفتر تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، همواره در این مسیر کوشیده اند و جلسات متعددی در جهت رفع موانع صادرات برگزار شده و تمام دست اندرکاران در تلاش برای رفع و کاهش این موانع هستند.

در پایان این نشست هم به پیشنهاد دکتر هاشمی(معاون دفتر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز)، از دستگاه فشارسنج تولید مشترک شرکت تسنیم بهبود آرمان و شرکت تابش انوار آذربایجان، جهت اندازه گیری فشار آقای مهندس مزینانی استفاده شد. در نهایت ایشان و سایر همراهانشان کیفیت بسیار بالای این دستگاه را در مقایسه با انواع وارداتی آن تایید و تحسین کردند.

کپی شد!

ارسال پاسخ

1 × چهار =