Skip to main content

همکاری تسنیم بهبود آرمان با دانشگاه علوم پزشکی تهران در برگزاری دوره‌های آموزشی اداره اختلالات کف لگن در زنان

سلامت هریک از اعضای خانواده به ویژه زنان مستقیما بر تصویر کلی سلامت خانواده تأثیر می‌گذارد، چنانچه قرار باشد استحکام کانون خانواده حفظ شود نخستین اقدام، خواه ناخواه، بایستی متوجه محور اصلی خانواده یعنی زن باشد. در کشور ما درصد بالایی از زنان از اختلال کف لگن رنج می برند و این مشکل به طور جدی کیفیت زندگی این افراد را تحت تاثیر قرار داده است. عدم هماهنگی بین متخصصین رشته‌های مربوطه از جمله: زنان، ارولوژی، پروکتولوژی، فیزیوتراپی موجب انجام درمان‌های جداگانه و بعضاً غیرضروری و گاهاً نادرست می شود که بدنبال این روند، عود بیماری و یا عدم بهبود علایم دیده می شود.

دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان مجری و شرکت تسنیم بهبود آرمان در قالب اسپانسر برنامه، با مدنظر قرار دادن این موضوع برآن شده است تا با برگزاری دوره های کوتاه مدت آموزشی در خصوص شناسایی، تشخیص، درمان‌های اولیه و در صورت لزوم پیشرفته اختلالات کف لگن برای گروه متخصیص زنان و زایمان، ارولوژیست‌ها، جراحان عمومی، فیزیوتراپ‌ها و کارشناسان مامایی و با هدف افزایش سطح آگاهی جامعه پزشکی،گامی در جهت اصلاح روند ارزیابی درمان این اختلالات که با افزایش سن، شیوع آن نیز در حال افزایش است، بردارد.

قابل ذکر می باشد این برنامه با ۲۵ امتیاز بازآموزی از تاریخ ۹۴/۰۵/۰۶ لغایت ۹۴/۰۵/۲۸ طی ۱۰ جلسه، در سالن کنفرانس مرکز تصویربرداری بیمارستان امام خمینی (ره) بصورت تئوری و درمانگاه زنان همان بیمارستان بصورت عملی برگزار خواهد شد.

جهت اطلاعات بیشتر درخصوص برگزاری برنامه، با دبیرخانه تسنیم بهبود آرمان به شماره ۲۲۶۷۹۴۴۰، تماس حاصل فرمایید.

کپی شد!

ارسال پاسخ

6 + 9 =