Skip to main content

تسنیم بهبود آرمان کارگاه دو روزه آشنایی با جدیدترین یافته های علمی کولپوسکوپی و سرطان دهانه رحم را با حضور سرکار خانم دکتر یارندی رییس محترم انجمن کولپوسکوپی ایران در روزهای نهم و دهم شهریورماه در بیمارستان یاس برگزار کرد.

در روز نخست این کارگاه علمی سخنرانان به مباحثی پیرامون ویروس HPV،یافته های جدید در رابطه با کولپوسکوپی و سرطان دهانه رحم پرداختند. در پایان این جلسه خانم دکتر شیرعلی به سوالات شرکت کنندگان در این جلسه پاسخ دادند. بیش از ۴٠ نفر از پزشکان متخصص زنان و زایمان در این نشست علمی که با حمایت تسنیم بهبود آرمان برگزار شد، شرکت کردند.

در روز دوم کارگاه علمی و تخصصی کولپوسکوپی ویژه پزشکان متخصص زنان و زایمان، چگونگی انجام کولپوسکوپی و اندیکاسیون های انجام کولپوسکوپی با دستگاه کولپوسکوپ به پزشکان حاضر در این کارگاه به صورت عملی آموزش داده شد.

تسنیم بهبود آرمان؛ حامی جامعه پزشکی زنان

در پایان این نشست علمی، سرکار خانم دکتر یارندی از نحوه برگزاری این کارگاه علمی و عملی ابراز خرسندی و رضایت کردند. در ادامه ایشان خاطر نشان کردند که در سال های اخیر شرکت تسنیم بهبود آرمان با برگزاری نشست ها و کارگاه های متعدد علمی در حوزه سلامت و پزشکی زنان گام های بزرگی برای اطلاع رسانی در این حوزه برداشته است. دکتر یارندی از دست اندرکاران این شرکت درخواست کردند تا مثل همیشه با معرفی تکنولوژی های روز دنیا در زمینه تشخیص و درمان بیماری های زنان، حامی جامعه پزشکی زنان باشند.

کارگاه کولپوسکوپی-تسنیم بهبود آرمان

کپی شد!

ارسال پاسخ

یک + 2 =